Programy: |
V současné době nabízíme tři programy, které jsou navrhnuty tak, aby si každý vybral na základě svých požadavků a možností umístění Hotspotu. |
 |
1) Obytná zóna:
|
Popis: |
 |
Tento program je určen především pro ty z vás, kteří zamýšlejí prostřednistvím iBOXu sítě MyNET nabídnout služby stálým zákazníkům, kteří v dosahu vašeho Hotspotu bydlí nebo mají svoji kancelář a využívají především paušálních tarifů. |
Modelový příklad: |
|
Hotspot se nachází na sídlišti, kde není jiná možnost pro připojení k internetu než vytáčenou linkou a vy přeprodáváte svoji internetovou konektivitu přivedenou přes ADSL zákazníkům v sousedních panelových domech. |
Nejčastější důvody pro výběr tohoto programu jsou: |
- |
|
Možnost jednoduchého sdílení nákladů na pořízení internetové konektivity s pohodlným rozúčtováním využitých služeb pro jednotlivé zákazníky. |
- |
|
Možnost rozprodeje nevyužité (třeba ve firmě) internetové konektivity zákazníkům s cílem dosažení zajímavého zisku. |
- |
|
Stát se rychle a jednoduše lokálním poskytovatelem datových a hlasových služeb bez vysokých investic a nutnosti mít odpovídající technické znalosti. |
- |
|
Možnost využívat přihlašovacího portálu do sítě MyNET pro publikaci lokálních informací zákazníkům a prodej lokálně zaměřené reklamy. |
Ochodní podmínky a finanční kalkulace (klikněte na odkaz)
|
 |
2) Veřejné místo:
|
Popis: |
 |
Tento program je speciálně navrhnut pro pokrytí veřejných míst, jako jsou obchodní a zábavní centra, veřejné prostranství, nemocnice, benzínové stanice a další. Z umístění těchto Hotspotů lze jednoduše určit jaká bude jejich zákaznická struktura a tomu je podřízen obchodní model, který počítá především s krátkodobým využíváním služeb tarifovaných na základě objemu přenesených dat či doby připojení. |
Modelový příklad: |
|
Hotspot se nachází na nádraží, kde si zákazníci s příslušným zařízením krátí čas čekání na vlak prohlížením internetových stránek, stahováním emailů či levným telefonováním. |
Nejčastější důvody pro výběr tohoto programu jsou: |
- |
|
Nabídnout zákazníkům komunikační služby jinde než v jejich kancelářích či domácnostech a umožnit jim jejich využívání jednoduše a vždy, když to potřebují. |
- |
|
Rozšířit portfolio Vámi nabízených služeb. |
- |
|
Možnost rozprodeje nevyužité (třeba ve firmě) internetové konektivity zákazníkům s cílem dosažení zajímavého zisku. |
- |
|
Možnost široké spolupráce v oblasti prodeje reklamy na přihlašovacích stránkách do sítě MyNET. |
Obchodní podmínky a finanční kalkulace (klikněte na odkaz)
|
 |
3) Kavárna:
|
Popis: |
 |
Tento program je určen především pro provozovatele kaváren, barů či restaurací. Zákazníci budou mít možnost si zakoupit společně s vybraným gastronomickým produktem časově omezené připojení do sítě MyNET s možností využívání všech dostupných datových a hlasových služeb. |
Modelový příklad: |
|
Zahradní kavárna na náměstí nabízí ve "Wi-Fi menu" kávu, porci vybraných dortů a 30 min připojení do internetu prostřednictvím sítě MyNET. Zákazníci mají možnost si zakoupením další porce prodloužit dobu připojení. |
Nejčastější důvody pro výběr tohoto programu jsou: |
- |
|
Nabídnout zákazníkům takovou službu, kterou konkurence nemá a ještě je udržet aby déle využívali vaše služby. |
- |
|
Nabídnout zákazníkům komunikační služby jinde než v jejich kancelářích či domácnostech a umožnit jim jejich využívání jednoduše a vždy, když to potřebují. |
- |
|
No není to jak v ráji, sedět v zahradní restauraci, pít pivečko či kávičku a přitom odepisovat na emaily. Za nedlouho již nikdo nebude pracovat v kancelářích a společnosti tím ušetří velké peníze, které potom budou rozdělovat zaměstnancům jako přídavky na stravu. |
Obchodní podmínky a finanční kalkulace (klikněte na odkaz)
|
 |